Ikea



Clara å jag var själva hemma i kväll inte en kille så långt ögat kunde
nå..... vi hade så mysigt!

Kunde inte hålla oss från att åka till Ikea. Inte så mycket folk som jag
förväntat mig! Men oj vad utplockat det var! Men lite smått och gott
blev det iallafall!!!

Claris köpte en gosevovve och en krokodil halva priset så det var ju
helt okej!!!

En trött tös i vår shopping vagn!!!


Bus Fia sprnag i från mig på Ikea och gömde sig fy vad rädd jag blev
=( Typiskt 2-åringar....

Samma sak hände när Sebbe var i hennes ålder. Han gömde sig under
ett stort godis bord på Spar Inn som det hette på den tiden.
Jag letade i 20min och häll på dö av oro meddans han satt under ett
bort å smaskade chockladpraliner =/

Claris var dock bara borta någon minut innan jag hittade henne men fan
vad orolig och rädd jag blev man hinner ju tänka massor och det värsta!

Väl hemma med en hyrd film och pizza och ett glas vin så bara mös vi!

Claris somnade med sina nya gosevänner =D i soffan brevid mig!!!


Trevlig helg på er!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tina S

En likadan vovve som vi köpte till Isabelle igår. Den blev en favorit direkt. Sååååå mjuk å go :)

2011-04-09 @ 09:48:58
Postat av: Nettan svarar:

Tina, Ja Clara älskar också den =) Vi köpte även hundbädden så hon leker å matar å grejar med hunden! Ja den är jätte mjuk å gosig! Kram å trevlig helg!

2011-04-09 @ 13:05:01
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0