Klart!!!


Ja när jag får för mig att göra något så ska det ske omgående.
Tyväär i bland är det till en nackdel efterson jag är sån fast än
jag borde ligga i soffan, eftersom jag inte är nå pigg.
Men men sån är jag! Så i går kväll/natt började jag min målning
av köket. Hittade också hissgardiner så nu är det klart och jag
är jätte nöjd med resultatet blev mycket ljusare och fräschare!

Köpte också gardiner till vardagsrummet och Claris rum. Ett fönster
i vardagsrummet är fixat det andra tar jag i morgon.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Florinus

Hallå !! Blev kanon med vit vägg..kjamizz syster

2011-04-17 @ 07:58:33
Postat av: Milla

Mycket fräscht!

Blir sugen själv att göra om mitt kök:)

Kram Milla

2011-04-17 @ 23:28:28
Postat av: Cissi

Snyggt!

Det är så kul när man får göra om lite ;)

När vi var på semester fick vi kök, hall och allrum ommålat (bilder kommer), i vitt :D

2011-04-18 @ 07:15:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0