Luft =)

Spännande lång trapp....



Vi var tvungna att ta oss ut i dag och få andas frisk
luft och vad skönt det var!!!

Nu är vi på bättringsvägen så hoppas hoppas att
det håller i sig! Börjar känna mig som mig själv igen =)



Framme =)



Fina pinnar med kottar på.... vi tränade att räkna så
på den ena var det 20st kottar....



Bäras ända hem ska dom.....
.....pinnarna....


Uppe i träden kvittrade fåglarna....
Dom pratar sa Claris <3


Det kändes att orken inte var så stor helt slut efter
en liten promenad usch å fy för att ha feber, kände
mig som en karl (ni vet vad jag menar)
döende ;-)

I morgon blir det jobb och förskola igen!!!
Så skönt!!!

Kram & Tjing

Kommentarer
Postat av: Katrin

Va stor hon har blivit :) Tiden går så fort!

Måste ju även säga att hon är så otroligt söt :)

2011-04-07 @ 12:41:20
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0