Mamma & dotter mys <3



Lilla Claris älskar att cykla..... så även i dag blev det en tur!!!



Vi stannade på Djäkneberget och tittade på alla grodor.....



Lite coolt tycker jag det här med grodorna, Claris tyckte det var
spännande ;-)





Vi passade på att gunga på Djäkneberget också, vi har så dåligt med
småbarnsgungor här runt i kring vi bor =(



Sen cyklade vi vidare till Vallby friluftsmuseum..... perfekt ställe för små
tjejer!



Nöff, nöff!!!



Bäbä vita lamm....

Claris somnade på cykeln påväg hem fortsatte och sov ute i vagnen
jag tog en stund i solen och läste lite =)

Sen kom Claris kompis Max med familj förbi så vi fikade och lekte i
sandlådan.

Det blev en lång utedag så mysigt och skönt!

En såndär dag när jag känner mig som en riktigt bra mamma ;-)

Nu blir det söndagsmys i soffan!

Kram och tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken härlig dag ni har haft, spännande med grodor och andra djur :)

Vi har också varit ute jätte mycket i helgen, jag njuter verkligen av att våren är här!

Hoppas det fortsätter så här :)

Kram

2011-04-18 @ 07:13:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är alltid en bra mamma! Även de dagar det kanske inte känns så. Låter som ni haft det underbart härligt i solen. Skönt att vara ledig när det är så fint väder.

2011-04-18 @ 21:29:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0