Min dag



Vaknade av att min lilla tös kröp upp och goade med mig. Och att
dessutom mötas av ljuvlig sol som kikade in genom sovrumsfönstret
gjorde mig ju inte mindre glad =)

När jag väl började röra på mig blev jag påmind om gårdagens spinning-
pass. Varenda kroppsrörelse kändes!!!

Jaja väl igång så släppte det lite..... vad är det sägs har man träningsvärk
så på`t igen bara. Så det fick bli Bodypump i dag igen. Skönt!!!!



I morgon blir det VILA DAG det är jag värd! Har planeringsdag hela
dagen som avslutas med lite afterwork i solskenet. För det ska vara
sol i morgon också MYYYYSSS!!!

Fick tips på en blogg jag följer och läser Christine hon tipsade om att
barnen (Clara) kunde bli medlem på Ica Maxi Hällas barnklubb då fick
hon en gratis cikusbiljett och förälderns kostade endast 50:-
Så nu ska jag och Claris på cikus det ska bli spännande!!!



Ja frågan är nu bara vart är cirkusen? Datum och tid står ju men inte
vart?!!!! *S*

Passade förstårs på att storhandla lite när jag ändå var på Maxi.
Hämtade sen Sebbe hos tjejen så jag kom hem vid halv elva, så
det blev ingen soffkväll som planerat.

Nu hänga lite tvätt och nanna kudden lång dag i morgon planeringsdag
dom brukar vara roliga och givande men intensiva!!!

Nattinatt

Kram & tjing


Kommentarer
Postat av: Christine

Kortet i barnklubben på ica Maxi hälla kan ni använda varje gång ni är och handlar. Om Clara visar upp kortet i kaffeterian så får hon en present. Hon får välja på korv, glass, slusch, pixi bok, play-doo lera mm. Tilda älskar att få visa upp sitt kort och välja en sak.

2011-04-29 @ 07:53:15
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tror den är på Rocklunda, var jätte mycket skyltar där borta. Hoppas ni får en trevlig kväll på cirkusen :)

2011-04-29 @ 11:37:10
URL: http://kanskeendag.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad roligt med cirkus och perfekt med lite rabatt, det är så dyrt annars :)

2011-04-29 @ 14:39:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0