Nästa veckas meny

Jag kör fortfarande stenhårt med Linas matkasse =)


Nästa veckas meny ser inte illa ut alls, jag längtar!!!
Det är kul att få hem kassen, roligt att följa recepten och
laga god mat!  Bäst av allt jag har dragit ner matkostnaderna
med ca: 2000kr/månad

Vill du veta mer gå in på Linasmatkasse.se

Veckans meny vecka 15
A Medel: Kyckling med solrospestoströssel och spaghetti
B Medel: Sydamerikansk chiligryta med svarta bönor och färsk koriander
C Medel: Indonesisk köttfärslimpa med gurk-fraiche och ris
D Snabb: Fisksoppa med saffran och tomat serverad med baguette.
E Tuff: Fänkålsbrässerad fläskytterfilé med parmesandoftande potatismos.






Kommentarer
Postat av: Anna

Låter smarrigt som tusan! Synd att jag har en sån kräsen karl! ha ha!

2011-04-09 @ 19:16:10
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0