Påsken lider mot sitt slut =(



Det har verkligen varit en underbar påsk helg med detta väder, känns
som om man varit ledig jätte länge..... Vi njöt i går på altan med en
gin och tonic.... mys!




Vy över svartådalen på väg hem till bror en mysig och skön promenad.
Det kändes i benen med tankepå att jag redan gått drygt en mil det
blev totalt 1,6 mil i går känns i sätesmuskeln i dag vill jag lova en och
annan blåsa fick jag också =(




Färsk regnbåge mums vad gott!!!



Målat lite ägg förstås när det är påsk =)



Claris fina målade ägg ;-)



Lek och bus ute hela dagarna.... här leker Claris med Sebbe och Sofie.



Mer lek och bus med kusinerna här hoppas det hage, eller rättaresagt
springer hage =)




Trött på all påskmat nu så vi åt tacos ute på altanen!



Claris första riktiga tacos!



Sen kom Max med familj förbi så det blev lite glass i kvällssolen!

En helt underbar påsk mest beroende på det underbara vädret!

I morgon är det dags för jobb igen!

En sista påskkram till dig min vän!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt fantastiskt!!!



Jag håller tummarna för att det blir lika fint i valborg ;)



Kram

2011-04-28 @ 15:32:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0