Söndagen fullspäckad....

Som vanligt....

Vi började med att gå på Innebandymatch, vi var en gedigen
hejaskara i dag. Jag, Sebbe, Erik, Sebban och Claris!!!
Men tyvärr förlorade dom, Carro gjorde mål dom spelade bra
men räckte inte ända fram!!!



Bjuder på denna bild hahhaaaa vad munter jag ser ut då ;-) *S*



När vi kom ut så regnade det!!! Claris somnade gott i regnvädret
påväg hem.....



Väl hemma packade jag bilen med barnsaker jag behöver bli av med
åkte och lämnade in dom på grejbytardagarna i Hökåsen!



Fyndade också lite saker Claris behöver nytt av! Köpte bla. en skal-
jacka den var lite stor men kostade bara 70:- super fin såg nästan ny
ut! Kostar i butik 795:- så det var ett fynd! En bad overall också sån
där som täcker armar och halva benen. Behöver vi om vi kommer i väg
utomlands =)


När jag kom hem var Claris ute och plaskade i vattenpölarna.
Hon som alla andra barn älskar det =))
Sebban i bakgrunden spelar lite med Innebandyklubban!!!



Så var ännu en söndag nästan till ända...... Ska ge Stockholm-Båstad
en titt till men den var inte så bra som jag trodde den skulle vara men
det är väl kanske för att man saknar solsidan!

Fasen också hann inte med att träna i dag, dessutom tryckte jag i mig en
massa chocklad som jag köpt för dom låg i en fin plåtburk!
Tur att jag ska simma i morgon =) Tror banne mig jag ska ta en power
walk med barnvagnen å Clara på morgonen hoppas vädret är okej!!!

Välkommen lediga måndag =))

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0