Trädgårdsarbete och snart myndig son

Jag har just konstaterat att hårt trädgårdsarbete är absolut
den bästa motionsformen =)

Vilket underbart väder 19,2 står min termometer på, gräsmattan
blir grönare och grönare för varje minut!!!

Wow hela våren står inför dörren och hela sommaren med de
underbara den för med sig. Lätta kläder = mindre tvätt, grillning
sköna ljuva sommar kvällar bad och sol, fågelkvitter och mycket
mycket mer.

I morgon fyller min son myndig 18ÅR det är häftigt!
Jag inser att det innebär en heldel, får köpa öl på affärn,
köra bil (när körkoret kommer) gå på krogen, tatuera sig,
ja och vad mer kvalar man in på när man blir myndig ;-)

Tur att jag har en lugn fin hockey kille men en och annan tatuering
blir det nog sinomtid, även en och annan öl =) och bilkörande när
kortet är taget!

4st tacospajer fixade, tomten räffsad och rensad nu lite korvgrillning
och en sväng till affärn sedan ett varmt bad!

Sandlådelek med brorsan sin sista dag som ej myndig =)




Inte ett löv så långt öga kan nå =)


Ha det gott =)

=))






Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänk vad tiden går! Jag minns när jag kom hem till dig och tittade på en ganska "nyfödd" Sebastian, då var han minsann inte stor...

Hoppas ni får en bra dag och att pajerna smakar bra =)

Kram kram

P.s Nu ska jag ta och leta feam en kratta och se till att få lika lövfritt som du...

2011-04-12 @ 09:22:53
Postat av: Cissi

Visst är det härligt, äntligen verkar våren vara här så man kan fixa lite ute på tomten igen :)

2011-04-13 @ 13:46:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0