Uppe med tuppen =/

Vaknade vid fyra i dag ont i halsen och ont i kroppen.
Blir galen på att det aldrig ger sig, känner mig stressad
också vill bara att denna vacka ska vara förbi!

Lite bilder från vårat bak i går, Claris mös kan jag lova.
Hon fick smaka på allt och vara med och greja och kladda.



Hällde och portionerade äggula i olika koppar, smakade gjorde hon
också på rå äggula det gillade hon inget vidare. Så hon var tvungen
att skölja ner med lite festis!



Men det fanns annat som var riktigt smaskens....



Lite smakupplevelser.... med tanke på att hon inte ofta äter något sött!

En "elva" håller på och leta sig ner under näsan och på överläppen.



varför nöjja sig med en slickepott???



Vi påskpyntade lite också =)



Då var det måndag morgon, får se hur jag mår om det blir något bad-
hus eller om vi bara håller oss hemma och innemyser kanske med film
pyamas =) Lite tacospajer ska i allafall göras på förmiddagen inför
Sebbes 18-årsdag i morgon!!!

HA EN FIN MÅNDAG!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst ska vi absolut ses nån måndag och ta en promenix i vårvädret!

2011-04-11 @ 16:45:33
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, usch dessa förkylningar. M vaknade med feber i morse. Idag var A hemma, i morgon blir det min tur.... :(

2011-04-11 @ 19:42:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0