Bilen svek mig inte ;-)


Bilen gick igenom besiktningen så skönt! Märkligaste besiktningen
jag varit på någonsin. Sebbe var med och när vi stod och väntade
när besiktningsgubben kollade igenom vår bil. Hör vi någon gapa
och skrika och inte lite kan jag lova. En kvinna i min ålder med mörka
svarta solbrillor på inomhus. Gorma och beteede sig, tydligen var det
andra gången i dag hon var där. Hennes sista dag sedan var det
körförbud på hennes bil. Hon hade en man med sig också och han
kan jag lova fick veta att han levde. Shit hon var helt galen skulle
anmäla alla som jobbade där att dom inte kunde sköta sitt jobb.
Hon ville fan ha hjälp skrek hon finns det ingen jävla vettig personal
på stället osv. osv. Sebbe och jag vi stod och fnissade bakom vår bil.
Kvinnan var hög som ett hus! Vilken show!
Kanske därför min besiktning gick så bra han tyckte väl jag var så
snäll och trevlig ASG jämfört med den kvinnan =)









När jag kom hem hade dom sopat gatan med titta så det ser ut =(
Ja det är väl indragningar där med som på andra ställen Grrrr...
Hur kan dom lämna kvar sanden???


Claris och jag var och handlade så nu är det gjort. Hon är bara för
duktig att ha med på affären =) så hjälpsam lilla tösen!

Ringde läkaren i dag och fick hostmedicin så nu kan jag nog sova
i natt! Natten som var vaknade jag typ 10 gånger av min hosta höll
på att bli galen. Har varit så mega trött i dag!


Lite gott mat tips =) som kommer från Linas matkasse


Indonsisk köttfärslimpa m.ris och gurk cremè fraisch


Sätt ugnen på 225grader

Finhacka purjolök blanda den
med 2 msk soya 1½ msk olja
2msk honung 1dl mjölk salt &
svartpeppar. Blanda ner ca:
500gr nötfärs.
Forma en limpa grädda 25min

Koka ris

Kall sås:
cremé fraisch
riven gurka
sambaloelek
salt & peppar

Häll över majs på köttfärslimpan.

Värt att testa det var super gott, lyxa gärna
med ett glas rött till också =)


Så nu ska jag ta en hostmedicinhutt och snart
krypa till kojs!!!

Kram =U=




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt att din bil gick igenom, alltid en lättnad :)



Gatorna har dom sopat hos oss också, men gruset ligger kvar här med...



Ha en bra skärtorsdag och hopps ni får en mysig påsk!



Kram

2011-04-21 @ 08:44:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0