Välkommen underbara helg


Erik lär Claris behärska trehjulingen inte så lätt!


Denna vacka har gått så fort, antagligen för att jag hade så mycket
att göra. Sebbe har vi firat och allt där till avklarat. Han är nöjd med
sin 18-årsdag. Så i kväll är det krogpremiär för mammas kille =)

Jag hade massor av skrivjobb på arbetet, jag har kommit en bra
bit på väg det känns riktigt skönt!

Förskylningen har kommit och bitit sig fast, men min heshet börjar ge
sig nu men jag känner mig inte 100%

Så typiskt när jag kommit i gång att träna, men får ta nya tag nästa
vecka!

Har införskaffat lite nya gardiner, känner för att fräscha till lite hemma.
Att få lite förändring bilder kommer sen =)

Ha en fin fredagskväll min vän!

Kram och Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en härlig helg och att du kryar på dig snart!

2011-04-15 @ 20:48:50
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0