Vår helg

Det har varit en lugn och mysig helg vi har dessutom
hunnit med en heldel =)

Lite bilder från helgens aktiviteter....

Fönsterputsning och lite "pimpning" av grabbarnasrum!!!






Alla fönster på övervåningen är nu putsade så skönt, undra vad allt
damm kommer ifrån? Men så skönt nu har jag städat och vädrat ut
vintern....






Lite vin var jag absolut värd efter röjjningen på övervåningen =)
Kan rekomendera detta vin riktigt gott!!!



Min älsklings potatisgratäng han är KING på att göra potatisgratäng,
den är dyr men så god =)





Mums gratäng och kött är alltid gott!!!



Tulpaner fick jag också så nu ligger han riktigt på plus min käre man <3
*ler*



Claris badar gärna inte ensam som ni ser karet fullt med diverse lek-
saker....



Tomten vaddå mamma? Jag försökte få Claris att le när jag skulle ta
kort så jag sa titta i fönstret tomten.... Hon gillar inte tomten så det
var ju dumt av mig och tro att hon skulle le.... hahahha hon ser ju
livrädd ut!!!




Morbror var förbi och bjöd på glass då log hon minsann *hahhaa*



Älsklingen fick lite plattor på plats idag...



Claris kröp upp i sin vagn som står i hallen och tog en tupplur...



Hon hoppade över morgonvällingen så den ville hon ha på dan somnade
med flaskan....

Ja det var lite av våran helg, har hunnit med att se två filmer ochså
The town med Ben Affleck helt okej. Och Himlen en svensk film från
70-talet en sann berättelse om en kokainhärva i Sandhamn mycket
bra. Blir så facinerad av att dom får det så 70-tals troget! Värd att se =)

Nu blir det lite baka, min älskade son fyller *myndig* på tisdag 18år.
Shit vad hände? Min lilla son är en man!!!

Ha en skön fortsatt söndag mina vänner, det ska jag ha njuter som bara
den eftersom min helg även består av ledig måndag!!!

Kram och tjing

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt Nettan! Du är allt en riktig husmor du, med många goda kvaliteter!! =)

2011-04-10 @ 22:21:59
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0