Vilken dag...

Dagen började med att skjutsa min Sebbe till Hässlö för
halkutbildning eller som det nu heter risk 1 och risk 2
Sedan köra Sebban till skolan vilket jag alltid gör när han
ska hem till mamma annars cyklar han.
Tredje stoppet var förskolan och lämna Claris, i dag blev
hon så ledsen märkts att hon varit hemma flera dagar
med mig. Fort hem tog en koppkaffe och fixade till mig
själv lite..... i bland skulle man vilja klona sig tusan det
skulle vara great med två-tre Nettor i bland!

Jag begav mig till Culturen för en föreläsning om arbets-
glädje den var mycket givande och rolig!

Sedan lunch.... och Maxi för att uträtta några inköp till
verksamheten.

På eftermiddagen så var jag på föreläsning med Pär grundaren
till Glada Hudik teatern också tänkvärd och rolig!!!

Tänk att ha turen och hamna på två bra föreläsningar på en
och samma dag!!!

Sedan hämta Sebbe som var klar på Hässlö och sedan hämta
lilla pluttan!

Eftersom jag hade så fullt upp idag så var min snälla svärfar
till Ikea (som startade sin utförsäljning i dag) och köpte ett
litet minikök till Claris och hjälpte Carro att inhandla två resår-
madrasser. Tack snälla för hjälpen!

Svärfar sa till mig häromdagen du skulle behöva en butler!!!
Hahha ja jo det är sant ;-) men jag har ju svärfar som hjälper
till både här och där..... där det behövs!!!

Gissa om lilla Claris var glad när hon fick sitt kök =)



Detr är kul att hjälpa till och skruva =)






Mitt kök.....pappa....mitt....



Voilà



Här har jag precis plockat i ordning fick vara snabb å ta kortet för vips
så var Claris i farten och riva ut allt och laga mat!!! Köttbullar stod på
menyn!

Nu så är min dag till ända så nattinatt på er!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Jättekul att läsa att Clara äntligen fick sitt kök.

Du är jätteduktig på att skriva..Kramar från Tina

2011-04-07 @ 22:34:17
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilken underbar bild på din fina Clara.. och vilket fint kök det blev!

2011-04-08 @ 08:15:21
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Glömde skriva... jag det går att använda tapetlim till "ballongbollarna! Jag har haft tapetklister.. blir utmärkt!

Kram

2011-04-08 @ 08:16:13
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0