Vinst

Ni som känner mig väl vet att jag brukar ha lite hyss för mig ;-)
Aldrig nycklar på bordet, går bara på K brunnar, absolut inte på
A brunnar, går aldrig på andra sidan en lyktstolpe eller annat mot
den jag går med! Simmar jag 40 längder så tar jag alltid två extra
i fall jag räknat fel.... ja det var några av mina hyss *hahhaaa*

Så därför när jag läste Hannas blogg på bloggfamiljen så var jag
förstårs med och tävlade om en lyckopåse. Hon hade lagt en
sådan under sin snart 2-åriga dotters madrass för att bringa
lycka å lottade hon ut 7st och jag vann. När den kommer så ska
jag lägga den under Claris madrass!!! Ja jag vet att jag är lite
små *tossig*


Lyckopåsen med ett månstenshjärta, en fredsduva
och en lyckobringande fyrklöver.



Bloggfamiljen.se

Kul att vinna =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Grattis! Det är alltid kul att vinna saker. Jag är också så där vidskeplig av mig..ler.. svårt att låta bli. Vill ju inte utmana ödet för mycket..ler..

2011-04-07 @ 15:42:57
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är inte vidskeplig i egentlig mening, men vill inte förneka att det finns saker som vi inte riktigt förstår. Som att jag knappt drömt en enda mardröm på de snart 15 år som gått sen jag köpte en äkta indiansk "dreamcatcher" och hängde den ovanför min säng. Nu har jag beställt en till Malva ;)

2011-04-07 @ 19:33:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0