Tårar

Ja vad ska jag säga lilla tösen var utom sig av förtvivlan när hon skulle sova utan napp. Under dagen när hon frågade efter den så kunde jag vilse leda och prata bort det. Men när hon skulle sova för kvällen var hon verkligen ledsen och snodde runt i sängen. Riktig seperations ångest. Åh vad jag tyckte synd om henne :-/ -Mamma vi åker och köper en ny! Slutade att jag nynnade i en stämmig ton likt ett mantra och strök henne i pannan då slocknade hon av ren utmattning. Vi får se vad natten ger, när och om hon vaknar till och famlar efter nappen. I dag har vi självklart åkt pulka jag drog runt på Claris hon kiknade av skratt. Var ner en sväng på stan och inhandlade två julklappar och ett par stövletter till mig från tomten! Skulle ha simmat i dag men nappavänjningen och lite annat kom i vägen tyvärr. Nattinatt min vän i morgon kallar jobbet igen.


Kommentarer
Postat av: Emmy!!

åh! lilla tösen längtar efter nappen <3

det går nog över sen ♥

//Emmy <33

2011-12-20 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0