1 veckas "boost" för själen

Nu har jag varit på Granfjärden i en vecka precis, blir kvar till onsdag.
Det är verkligen en boost för mitt inre som Lill Lindfors sa i dag på Lotta
på Liseberg. Citerar henne: I bland måste jag bara vara ensam då  drar
jag in mina känsel spröt och rensar mig inombords. Skulle nästan vilja
sätta en skylt på bröstet "RENSNING PÅGÅR" Jag hade inte kunnat sagt
det bättre själv ;-)

Vilat ett par dagar från att springa.... f-n så fort jag springer längre sträckor
än 5km så får jag som en bristning (känns det som) på insidan av låret typ
i ljumsken. Någon som vet vad det kan bero på????

Men i morgon ska jag ut på en runda i dag njuter jag av en helnöt och av
Charlie Hunnam.... ja jag vet att jag tjatar men sons of anarchy är så grymt
bra och spännande =)

I dag har jag haft fullt upp med att göra ingenting och jag kan tala om att
det är riktigt jobbigt. Jag är super trött ;-)

Skickar med ett visdoms ord i dag också:

"Jag har ingen rätt att vilja förändra andra om jag inte själv är öppen för förändring"

Martin Buber



 

 

Svar till J´s kommentar 25juli jag håller fullständigt med dig ;-)


"Hör gör vi automatiskt. Lyssna kräver en större ansträngning och energisatsning"









Kommentarer
Postat av: J

"Livet är summan av de val vi gör"

2011-07-25 @ 23:30:27
Postat av: Anna

Du verkar ha det underbart!!! Det är ju sannerligen värd. Passa på och njut. Kram

2011-07-25 @ 23:45:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad sköööönt det låter och ibland är det faktiskt nödvändigt att få "ladda om" lite ;)



Kram!

2011-07-26 @ 10:31:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0