Clara och jag

Clara och jag har ju semester ensamma i år H jobbar pga. att
dom hade som önskemål att några skulle jobba under semestern.
Så när jag har haft mina fyra veckor börjar hans fyra. Men jag
jobbar tre veckor sedan har vi en vecka tillsammans jag H och
Claris på Rhodos. Så vi får en vecka tillsammans att "boosta"
vårt äktenskap ;-) Bättre än inget kanske bättre än allt???

Om ni förstår vad jag menar för visst är det så att förväntningarna
är så höga när man ska ha semester i hop och hinna göra allt.
Ha kul, inte bråka, göra nytta, älska, äta gott och så har det en
förmåga att inte bli som man tänkt sig! För att man haft olika
förväntningar eller? Har jag inte rätt?
Jag kan tycka att det är viktigare att sprida ut det över året
och inte koncentrera det på semestern. Jaja hur som så tycker
jag att det är rätt okej i allafall och det är bra för lilla Claris som
får vara hemma länge. Och får nyttja oss med full uppmärksamhet.
Vi får ju en vecka i Rhodos som vi kan mysa!!!!

Ps. Visste ni att skilsmässostatisken ligger som högst efter semestern?
Man tror att allt ordnar sig bara det blir semester och så blir det pannkaka.
Så skickar man in skilsmässoansökan i augusti-september.

Vilken tur att vi inte har semester ihop!!!!!

Ps. Nu var jag lite ironisk här bara så ni vet ;-) så att det inte blir nå
missförstånd!

Love


Ler

Kram till er på er semester och ta det lugnt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0