Då var det Powermeet igen då ;-)

Hallå där!!!

I dag har det varit ännu en tuff dag på jobbet, på sommaren har vi som
tuffast. Men nu är det bara en arbetsdag kvar sedan har jag fyra veckors
semester. Ska bli skönt jag å H har inte semester samtidigt i år utan jag
har fyra veckor själv med Claris. Sebbe han är vuxen å klarar sig själv =)

Jag tror att jag första veckan bara ska vara hemma och göra dagsutflykter.
Sedan nästa helg ska vi till Skara sommarland. Sen tror jag att jag ska åka
till mamma som har husvagnen står mellan Öregrund och Östhammar.

Idag när jag kom hem var det bara att starta med nästa projekt i går var
det matpajer i dag blev det annanaspajer två st. Har städat lite någon lär
ju göra det här hemma...... Mina tre tonårsgrabbar är som bortblåsta ;-)
Gått upp i rök!!!




I dag var jag och handlade Claris fick en egen powermeet stol ;-) Och så
fick hon mugg med sugrör samma som sin kusin som hon gillade så mycket
att dricka ur!


Redo Claris för att sitta å spana in bilar!!!

Näeeee mina vänner nu ska jag dammsuga kanske även jag hinner sitta en
stund å titta in folkfesten. Bilarna är inte något som intresserar mig men
att så mycket folk tar sig ut på gatorna är faktiskt lite halvmysigt!!

Kram till dig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk vad olika det kan vara! Jag ogillar Power Meet skarpt, och väljer att fly staden om jag kan...



Kul att du gillade Greta. Tycker det är lite gulligt;)

2011-07-07 @ 22:22:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Nettan svarar:

10år tillbaks ogillade jag powermeet men med åren har jag liksom accepterat allas olika intressen och tom av andras intressen börjat sitta på powermeet mest pgav folkfesten än av bilarna ;.)

2011-07-09 @ 01:22:17
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: J

Bäst jag kommenterar då; PowerMeet tycker jag ska vara kvar, det är en tillgång för staden, men det kan verkligen utvecklas och göras bättre! Ex för det med sig mycket krångel runt i kring som inte har med själva bilintresset att göra. Men som sagt bättre än inget alls! :))

2011-07-10 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0