Energitapp

Förmiddagen idag fick mig att tappa energi =/
Så trött i hela kroppen i bland kan omständigheter
och saker som händer göra att proppen går ur!!!

Men men så är livet ;-) Men det gjorde att jag
kännt mig trött och okoncentrerad i dag på nåt
vis.

Vi packade i allafall i hop oss och kom i väg till
Skultunabadet till slut typ klockan ett halva
dagen åt skogen likaså solen brrrrrr vad kallt det
var. Jag brukar inte vara en badkruka men i dag
var jag det. Tur att bästa Sofie och Emmy badade
med Claris så jag slapp.

Brrrrr..... svensk sommar???



En farbror såg vi som gick så fort så han nästan joggade runt Skultuna IP
hur länge som helst då menar jag länge 1½-2 timmar runt runt....
Vilken krutgubbe vi alla var mäkta imponerade!!!




Stackars Claris



Clara satt i sin tripptrapp stol och plötsligt sa - Sitter fast mamma!!!
Då hade hon satt sig bakofram på stolen och fasnat med benen vill höll
inte på att få loss henne. Tur att storebror Sebbe kom till undsättning ;-)
Hon höll god min medans hon satt fast men sen grät hon floder när hon
kom loss!!!

Nu är jag så trött så trött så jag ska lägga mig. I morgon blir det att packa
för att fara till Skara sommarland med syskon och alla barn. Hoppas på sol
och fint väder åtminstone inte för kallt. Jag kanske ska ta med dunjackan!

z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z Natti natt z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0