Full fart



Japp 40 taggaren har varit hos frissan, trollat bort dom där konstiga stråna
som har en konstig färg!!! ;-) Ni vet!!!




Påväg hem.... på Västeråsvägen mellan Skultuna-Västerås raggarna är
nu här!!! Ler med husvagnar... en hade en trä skiva istället för dörr.
Där det stod ja det är kanske en dörr typ.... ler fick smyga fram i låg
hastighet hem!!!!

Tack min bästa Carro som hämtade Claris och åkte med henne till Vallby
meddans jag var hos frissan. Vad gjorde jag utan dig gumman älskar dig!




Väl hemma gick jag loss på att göra 4st Västbottenostpajer till min fest på
lördag, tips från min frisör å vän ;-) TACK!!!

Tack Carro som ska hjälpa mig med centerkladdkaka =)



Var tvungen å lyxa mig med en kall, blev lite varmt i köket med ugnen å allt!!!



Greta fick det bli... mina hönor heter nu Agda och Greta dom är så söta
och lugna hönor. Rymmer inte, äter, kacklar lagom å strosar runt!!! =)

Tack Anna för tipset!!!

Vad jag ser framemot festen på lördag ska bli så kul å mysigt att ha mina
vänner hos mig för min skull vi ska äta gott, dricka, sjunga och ha så kul
hoppas jag!!!!

=)

Kram till dig min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0