Granis




Viggens paella så gott!!!



Lite kvällspromenad....



Nicke och Henke badar vedeldad bastu....



Sebban åker ring....



Henke åkte kneeboard men remmen gick av =(


Nu har jag snart varit på Granis i en vecka, i helgen kom älsk och
Sebban upp också. Det blev lite vattenlek med ring, kneeboard,
vattenskidor!!!

Viggen lagade paella till tolv personer på lördagskvällen det var
riktigt gott!!!

Jag och Claris skulle åkt med H och S hem i dag men jag blir kvar
till onsdag förmiddag då kommer bästa svärfar och hämtar mig, Claris
och vagnen. Husvagnen ska nämligen vidare till Piteå på torsdag.

Det är så underbart skönt att vara här uppe...... bara ta dagen som
den kommer och inga måsten, riktig semester!!!

Äter gott, är ute hela tiden, bara massa mys! I går kväll/natt var det
så varmt så det kändes som att vara utomlands ;-)

Vädret är oftast så bra här ute på kusten vi har bara haft en dag regn
resten bara sol!

Nu har jag haft halva min semester och har halva kvar =/

Ha det gott!!!

=)


Kommentarer
Postat av: J

Fy faaaan va got med Paela och ett svalt Rioja!!! Ahhhh...

2011-07-24 @ 19:39:22
Postat av: Cissi

Kul och mysigt ni verkar ha det :D

2011-07-26 @ 10:32:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emmy Florinus

Hejhej !

nu har man blivit sjuk också :(

feber :( fast jag hade bara 38 feber tror jag

har också ont i huvudet! :( men jag blir glad

av alla fina kort på din blogg<3

älskar dig ♥♥

pözzar & kramiizar EmmyPemmy!!

2011-07-31 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0