"Höns" mamma och tant?


Vaknade som tant?


Höns i present =/

I natt när jag strosade runt hemma å bakade å städade så hörde jag
massa folk sjunga. När jag lyssnade lite mer så hörde jag att det var
jag må hon leva....
då fattade jag och gick mot ytterdörren som stod öppen det vällde in
folk på uppfarten! Vad överraskad jag blev dessutom hade dom smygit
runt här på tomten å jag hade inte märkt något.

Se jag fick höns och två tuppar ojojojoj

Så nu på morgonen har dom "busarna" rymt lite också så jag fick ringa
efter assistans till att fånga in dom. Saken är den jag tycker det är mysigt
med höns, men jag är lite rädd för fåglar och djur som flaxar!

Ja jag får se vad jag ska ta mig till med dessa skulle faktiskt kunna tänka
mig att ha 2st kvar under sommaren det är lite mysigt!

Nu har jag lite att fixa det blev sent i natt och mina fixplaner höll inte
men det gör inget jag tar dagen som den kommer! Och njuter av att
fylla medelålderskvinna/tant ler

Det är ju kul att fylla år!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0