I dag....

.... började vi med att cykla till utegymmet på Rocklunda och gymma.
Clara leker och tycker att det är jätte kul och jag får min dos av träning.
Sen cykla vi hem, packa för bad och mötte upp Camilla, Sigge, Carina,
David och Erik tillbringade hela eftermiddagen på lögis i solen med god
picnic korg!

Clara duschar huvudet....


Clara somnade på filten å snälla Camilla passade henne så att jag kunde
simma =)

När klockan var vid fem duschade vi och tog en promenad ner på stan
för ett ärende passade på att åka rulltrappor Clara älskar det så det
blev ett tiotal.




Hem skulle hon inte åka vagn utan gå med sin bil förstås. 1½km tog en
timme, men vad gör det? vi har ju semester....




Brämhults färskpressade morotsjuice....... Nääää.... bläääää........



Väl hemma klockan åtta så gjorde jag ostfylldabiffar å sallad, H kom hem
klockan nio. Inte nog med att han jobbar under semestern han jobbar över
flera dagar i veckan också ;-)

Vi åt och mös på altanen det är fint väder men inte så varmt. På med tröja
och utnyttja altanen snart har vi vinter igen!!! Måste ta vara på den lilla
sommar vi har!

Hann också med att dammsuga av och torka golven.

Så skönt med ledighet, känns som att jag hinner med allt jag vill!!!

Så i dag har vi:
Badat som vi älskar Clara och jag!
Tagit oss kvalitets tid och inte stressat.
Ätit gott!
Städat "lite"

Tränat:
6km cykel
Gym
Simmat
4-5km promenad

Tänk om man var en lyx hustru? Typ som tazzelwomen och kunde leva
så här jämt!

Då skulle jag vara vältränad, ha välstädat hem och förmodligen ha skit
tråkigt!!! *S*

Nopp ren tvätt väntar och ska in i garderoberna nu!!! Sen blir det ner
och kojsa i sängen och ge karln en liten puss!

Puss på er!!!



Kommentarer
Postat av: Sofie Florinus

hej<3

faster det är allid lika kul att läsa bloggen och att du lägger in inlägg ofta:)

tusen pössar och kramar sofie♥

2011-07-25 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0