Seg

Känner mig attans seg i dag har sovit jätte dåligt!
Hade ont i magen i går kväll och vaknat flera gånger
av att det huggit till i magen =( Lär ha lite koll på det.
Så det inte är blindtarmen eller nåt! Nu känns det
bättre i allafall.

Vädret gör att man blir lite seg eller så beror det på
att jag städa hela dagen/kvällen i går.

Nu har jag iallafall fått tag på säsong 3 av sons of
anarchy ;-) yeessss ska bara hämta dom!

Så i kväll blir det nog att plöja några avsnitt igen!

Nu ska jag hugga in på tvättberget nere i källaren.
Tur att jag har två maskiner så att det händer nåt ;-)

Ha en fin dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmy Florinus

hejhej coola djur!! <3

ja, vad ska man skriva ?

älsksar dig moster och claris! ♥♥

ha det bra

mvh//emmypemmy ☻ ♥♥☺ ○

2011-08-04 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0