Skara



Hemma igen efter en helg på Skara sommarland på lördagen hade vi bra
väder och roligt! Så det blev en bra vistelse på lördagen. Söndagen slutade
med att vi packade i hop och åkte hem. Men det gjorde inte så mycket för
det hade börjat ösregna där strax efter!!!

Nu så packar jag om husvagnen och i kväll kör älsklingen upp mig och Claris
till Granis där min mamma m.familj har vagnen står (Östhammar-Öregrund)
Clara och jag ska vara där hela veckan så kommer H upp på fredagkväll.
Han har ju ingen semester med oss i år =(

Kanske jag bloggar därifrån vi får se!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul vill jag minnas att jag också tyckte det var när jag var där som liten ;)

2011-07-26 @ 10:34:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emmy Florinus

Hejhej jag hörde att ni hade åkt ring! <3

Kuul <3

Man kan bara inte låta bli att kolla in din blogg ♥♥ Stackars norge!! :(

Tur att vi bor så bra!! <3

Pözzar och kramiizar

EmmyPemmy

2011-07-27 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0