Skön helg



I helgen har älsklingen jobbat så i lördags åkte jag och Claris till goda
vänner som bor i Skinnskatteberg. Vi var ute i skogen på nåt ställe som
hette lerkulan (tror jag) där var det femkamp med jeepar, jetski och sånt!
Lite musik var det också det var annorlunda och mysigt. Tyvärr glömde
jag kameran hemma =( Älsklingen jobbar i krokarna där så han anslöt när
han jobbat klart!

Sedan i dag söndag blev jag och Claris bjuden på lunch hemma hos en
vän. Jag blev så bortskämd vilket jag inte är van vid ;-) Jätte mysig
eftermiddag. Sedan åkte Claris och jag ner till båten där älsklingen höll
på och fixa och dona. Den kommer att bli så fin när den blir klar!

Vi passade på att myspromenera längs hamnen lite och jag fotade som
ni såg i det tidigare inlägget ;-)



Nu ska jag äta jordgubbar och glass ;-) Måste passa på snart finns det
inte färska jordgubbar att köpa. Ska ha ta och se ett avsnitt av min
favvo serie sons of anarchy också. I morgon går jag in på sista semester
veckan och hoppas på fint väder!

Sköt om dig och dina nära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0