Skön lördag

Claris och jag <3


Min bror Micke och Pillan just hissat seglet....


Lördagen vara bara skön med inga speciella måsten. Jag har varit uppe
till två-tre på nätterna så jag var totalt slut. Först fick vi besök av några
vänner vi fikade och tittade på hönsen =)

Sedan väckte jag Sebbe och vi tog en lång promenad bort mot viksäng
och tittade till våran båt. Sedan fikade vi på kajens och bara satt i solen
och njöt! Mysigt att min Sebbe var med också, jag tycker det är mysigt
när man kan göra saker tillsammans!!! Vi stötte på min bror och tjej som
precis skulle ut och segla så vi tittade på dom när dom for i väg och tog
en bild =)

Kaffe och glass!!!



Sebbe <3


Älsklingen <3


Kvällen avslutade vi med att äta rester från födelsedagen och titta på film.
Jag såg inte mycket av den för jag somnade hela tiden =/

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0