Soooool och varmt =)


Carro, Nicke och Clara nere på bryggan dom har just vinkat av mormor,
moffa Viggen och Ellis som åkte med båten till Östhammar för att handla
lite.

Nu har tydligen regnet som vi hade i går nåt Västerås och orsakat enhel
del skada med översvämningar och så.

Skönt att vi är här solen skiner och det är jätte varmt vi ska gå ner och
bada lite nu.


Mina fina tjejer <3


VI NATTBASTA OCH BADA I GÅR....



Jag och svärsonen Nicke =) Bästa svärsonen man bara kan ha!!!!



Vi lekte lite med kameran jag och Nicke....

"Eldhjärta på Granis"

Nä nu går carro å Claris ner till stranden så jag måste avsluta nu ;-)

Ha en fin fredag min vän! Tack för att du tittar in här och läser kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0