Stora packningsdagen!

I dag ska det packas för vi åker till Skara sommarland när H kommer
hem från jobbet. Det är inte lite som ska packas hatar att packa blä!






Håller nu tummarna att vi får lite bättre väder =/ Funderar på om jag ska
packa med vinterjackan? Brrrrr.... jag kommer frysa i hjäl om jag ska bada
i detta kalla väder 14,2 grader. Jag och Claris får sikta in oss på karuseller
i såfall!!!

Det ska i allafall bli mysigt att åka syskon och syskonbarnen. Bror och syster
bokade stugor så jag och H fick ett infall så vi bokade också men vi tar hus-
vagnen med. Clara tycker det är så spännande att hon ska sova i husvagn!

Ha en fin helg min vän!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0