Trött å lite små trotsig.... men vad gör det?

Nu sitter jag här lägger in några tradera annonser igen.
Meddans jag försöker få min små trotsiga och envisa
dotter att somna. Hon är hur trött som helst men vägrar
somna bara testar och testar mig ;-)

Men det känns som att det kvittar med tanke på det
som hänt i Norge så kan min tös få trotsa lite känns
som en mycket liten bagatell just nu......

Har nu tv4 nyheterna på blir så ledsen när jag ser
och hör om det tragiska som hänt i Norge. Det är
så fruktansvärt, finns inga ord =(

I morgon 25 juli kl.12.00 är det en tyst minut



När hon somnat ska jag fortsätta med serien "sons of
anarchy"



Drömma mig bort lite ;-)

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0