Vänner

Vän

Jag vill hylla mina vänner som jag har!
Ni vet själva vilken plats ni har hos mig!

Jag är lycklig lottad som har så många
vänner!

Alla har ni en speciell plats i mitt hjärta,
en personlig plats.

Just DU är speciell hos mig, ni har olika
roller men ni är speciella TACK för att
ni finns!

En kan se hur jag mår, en kan peppa,
en vill bara vara i min närhet, en tycker att
jag är rolig, en tycker jag är pålitlig, en tycker
jag är tokig, en vill ha min pepp, finns en som
gillar mig och min tröghet (J) En som gillar min
ärlighet och rakhet!

Ja ni är mina vänner och gillar något hos mig =)
Annars var ni inte min vän!!!!

Men jag är som jag är.... å ni gillar det och det
gör mig lycklig! <3

TACK <3

Jag älskar er för just den DU är ♥

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: J

DU är en fin vän som jag är tacksam för att jag fått lära känna!

2011-07-10 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0