Bästa Carro... blöjfri dag... rita...trolley....



Bästa Carro kom förbi i dag Clara fick en jätte söt klänning med stor
rosett. Men Clara kallar rosetten för fjäril.



Stolt i sin nya klänning....

I dag när jag kom till dagis hade Clara ingen blöja på sig. Hon hade varit
utan hela dagen utan olycka. Förrutom när hon sov middag, men väl hemma
hände två olyckor trots att jag påminnde henne hela tiden om att kissa på
toaletten eller pottan ;-) Det är bara att öva på!



Clara satt och ritade och när jag tittade hade hon ritat i fjärilarna runda
ringar, som hon kallade blommor!!!


Clara fick en ny väska i dag, hon börjar ju bli lite berest så jag tänkte
hon skulle ha en egen. Dessutom var hon grön av avund när Sigge
körde runt på sin när vi var till Turkiet, så nu fick hon en egen.
Om två veckor ska hon sova hos farmor och farfar så hon får väl inviga
den då =)

I dag har jag handlat inför midsommar och lite inför min födelsedag!
Har massor att fixa nästa vecka men just nu känns det som om jag har det
under kontroll ;-) Vi får se om regnet envisas så går vissa av mina projekt
i stöpet =( tex. inoljning av altan. Men påsätt och vis är det bra att det regnar
nu för då kanske jag får sol nästa helg och helgen därpå ;-)

Nu blir det tacos och ett glas rött sedan en film!


Trevlig midsommar min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0