Kul :)

Vår tripp till Stockhom-Grönalund-sommarkrysset blev riktigt lyckad, förrutom älsklingen å hans rygg:( Hsn bet i hop och åt diverse värktabletter och gick på ren skär vilja. Men barnen skötte sig fin fint! Kom på utsatta tider och mötte upp oss, tummen upp för det. Clara var harig och rädd till en början men kvällen slutade med att hon skulle åka allt, tom. Frittfall för barn... En liten tuffing bor i henne där inne. Morbror Thomas köpte en jätte fin ballong men den gav hon bort till en bäbis kille. Likaså när vi var på Eskilstuna zoo och hon fick välja vad hon ville inne på souvenirbutiken Näää hon ville inte ha något. Jag gick ut med en lugn tös mens jag lyssnade på föräldrar som hade barn som tjatade, grät och var utom sig av allt dom ville ha ;-) Bara å njuta haha en vacker dag är det väl jag som har en hysterisk tös " jag vill mamma snälla" <3 Vilket fall vi har haft en underbar dag på grönan och sommarkrysset med Eric Saade :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0