Lopp = check

Fy tusan vad jag var i oform för ett lopp i dag. Jag genomförde det på bara vilja. "Mensig" å trött å ont i höfterna äh fy vad nära det var att jag bangade. Men det kunde jag bara inte har en vän som hejar på mig och sprutar med blåslampan. Dessutom skulle jag springa med en jobbar kompis och henne ville jag inte svika heller. I bland är det bra med vänner som har koll på en hihihi. I allafall tog jag 5km under 30min närmare bestämt 29.43 nästan tre minuter sämre än vårruset. Undra vad det beror på? God mat, sol, bad och dryck för mycket dryck i Turkiet tro? Jaja jag är nöjd, vårruset är iaf roligare och roligare bana också :) God picknick hade vi efterråt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0