Lugn hemma dag...

Eftersom vi varit på utflykt två dagar så fick det bli en lugn hemma dag idag med mysisbyxorna på. Clara har lekt och lekt och roat sig själv mestadels själv hela dagen. Vips så var alla leksaker jätte roliga när hon pausat från dom några dagar. Haft bästa brors flickvän Pillan här på lunch och fika mys mys och Petra också. Gubben kom hem idag och fyllde frysen med färsk öring, sik och abborre ja tack :) Sebbe och Petra for till Granis/ Öregrund fasen vad avis jag är, jag ångrar mig att jag inte tig en tur dit jag med!!! Alla verkar ju vara där denna helg :-/ åhhhh fasen vad jag ångrar att jag inte också åkte dit. Nu blir det lite sen filmmys i soffan! Trevlig helg min vän, vad gör du första helgen i augusti? Ior han är klok även han ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0