Min favvo serie...

Såg du på lilla huset på prärien? Jag har typ sett alla avsnitt. Förrutom ett i allafall som jag missade när jag lurat min mor. Jag skjutsade en kompis på cykeln när jag var typ 8år mor tog mig på bargärning. Jag lovade att inte skjutsa nå mer. Vips när hon åkt runt hörnet, hoppade kompisen upp igen vad jag då inte visste var att mor tog ett varv till med bilen å haffade mig igen. Konsekvensen blev cykeln i cykelkällaren en vecka och inget lilla huset på prärien. Min mor ljuger man inte för! Tror ni jag skjutsade på cykeln nå mer? Nopp inte en gång till kan jag lova ;-) hihi jag älskade serien, ni som följt mig länge på bloggen vet att min favvo serien senare var Desperate Housewifes dom tyvärr gått i graven nu. Så vad ska jag följa i höst? Har du nåt bra tips till mig? ;-)


Kommentarer
Postat av: J

Sååå tråååkig serie! Avskydde den när jag var liten. :-))

2012-08-04 @ 08:36:15
Postat av: Nettan

Klart du gjorde ;-) trodde inget annat!!! Ler

2012-08-04 @ 11:29:21
Postat av: J

Hahaa! Serien "V" däremot, det var grejjer det!! :=))

2012-08-04 @ 13:07:19
Postat av: Christine

Jag har precis börjat kolla på en serie som jag fastnade för. Det är Hart of Dixi med Rachel Bilson som går på kanal 5 på tisdagar. Det är bara första avsnittet som varit.

2012-08-05 @ 08:04:51
URL: http://chrizzg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0