Vädret suger "fett"

Fy fan vad vädret suger nu... Vet inte hur jag ska klara höst och vinter efter denna kassa sommar :( Det är det ständiga väder omslagen som påverkar mig och speciellt min värk i kroppen negativt. Jag har sån värk nu i höfter och leder säger som ungdomarna det "suger fett" i och med min värk försvinner min energi osv. Men som tur är har jag en underbar solvecka att se framemot nästa söndag beger jag, Clara, Carro, Lena och Sofia oss till Side i Turkiet. Sol, slapp god mat och vin kan inte bli bättre ;-) Tre arbetsdagar avklarade och sex kvar sen semester igen LYX och bra planerat jieee... I kväll har jag kollat på handbollen det var riktigt spännande och roligt att vi gick till semifinal Grattis Sveriges handboll!!! Nu blir det krypa ner i sängen, tänkte lägga mig på spikmattan och lyssna på lite avslappnings musik! Natti natt i regnrusket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0