16/30

I dag hade jag en super stressad dag med tre möten som avlöste varann. Det gällde att svischa om fokus snabbt och adrenalinet var på topp. Vilket gjorde mig jätte trätt när jag kom till förskolan och kramade tösen. Påväg hem tänkte jag shit jag orkar inte träna :-/ men min man erbjöd sig laga maten (efter att ha handlat) så jag kunde åka med Carro och träna. Vi åkte 18.15 hemifrån och hann med på ett indoorwalkingpass 18.30 på en kvart åkte vi till Friskis och böt om hahaha. As roligt pass det var grymt skönt för både kropp och själ. Var som en ny människa efter passet förutom brännande sätes och lår muskler ;-) För dig som inte vet är Indoorwalking en timmes pass på crosstrainer hur roligt som helst! Nu en kopp te och min sköna säng och lite läsning, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0