Höst fin ;-)


Ja detta var ju inte en dag för tidigt, bedrövligt så jag såg ut i barret. 
Men jag har inte haft energi att boka tid och ta mig i väg. Och det var väl tur i oturen, för nu visade det sig att Marre behövde en färgnings modell till sitt gäsellprov i februari. Och det innebär att hon måste prov färga två gånger innan. Det är grymt hårda regler, så i början på december blir nästa färgning. Sedan får jag inte göra något med håret fram till februari. Jag är grymt nöjd!!! 
Marre också dock några små justeringar som jag inte begriper mig på men dom är riktigt hårda i bedömningen. 



Kommentarer
Postat av: Elin j

Snygg du blev :)

Svar: Tack :)
Mrsnatten

2013-10-25 @ 07:56:01
Postat av: Cissi

Snygg!

Svar: Tack :)
Mrsnatten

2013-10-25 @ 13:26:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0