Ledig måndag?

Usch vilken ledig måndag :( stress från att jag slog upp ögonen. Tösen skulle en sväng på förmiddagen till förskolan för att gå på teater. När jag lämnat henne och skulle gå ner i tvättstugan så hörde jag någon konstigt ljud. Trodde jag hade en råtta inne eller nåt som prasslade. Det visade sig vara en vatten läcka. Det läckte från våningen över (köket) och droppade genom golvet. Efter att lokalisera läckan och burit tungt klinker och torkat upp vattnet. Så tog jag en snabb dusch för att sedan hämta tösen och sladda till en vän för snabb visit m. Lunch och fika. Vi har inte setts på evigheter så det var hög tid. Efter det så hade jag ett viktigt möte som jag var tvungen att deltaga på även om jag kände att jag egentligen inte hade energi och ork till det. Riggat med två barnvakter till tösen som böt av varann. Tack mina älskade små syrror vad gjorde jag utan er ❤️❤️ Ni är guld värda!!! 

Usch denna lediga måndag tog musten ur mig helt!!! 

Ligger i sängen med tösen som sover intill mig. Nu får det bli ett avsnitt Homeland innan John Blund kommer och besöker mig.

I morgon är det en ny dag med nya möjligheter!!!!

Var rädd om varandra ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0