Helgen <3

Den här helgen har det gått i ett därav min blogg frånvaro. I fredags var vi några från jobbet på afterwork vi blev en nätt lite tjejskara. Mycket trevligt vi började på Bishop sedan gick vi vidare till Gränden Bistro därefter Circus och hamnade på Harrys. Ja Harrys haha vi var så danssugna och vill man dansa i vår ålder så finns det inte mycket att välja på i den här stan. Shit bad busigt kul vi hade vi dansade nonstop i fyra timmar drygt. Helt galet det var som ett enda långt arobics pass. Skit roligt!!! 

Ja så lördagsmorgonen mös vi i sängen med tv och frukost. Tösen beställde rostmacka med leverpastej och hjärte ostskivor. 

Solen sken så underbart ute, så vi cyklade till en lekplats i närheten. Dom har byggt en helt ny och jätte fin lekplats. Tösen älskade den så dit far vi fler gånger. 

Morbror Thomas var med och lekte, hans sambo har jobbat helg. Så han hängde lite med oss. Mysigt!!!!



På kvällen gotta vi oss till mellot med maräng swish, rostat bröd och Skagen. Erik, Marre och Oscar kom och såg mello med oss. Marre och jag tog ett glas rosé.

Bror åkte hem i halvlek då sambon slutade jobbet. En lugn mysig mello kväll. Trots att jag inte tyckte bidragen var så värst mycket att se. Loreen hon satte verkligen ribban högt, känns som inget duger. Jag tyckte Sanna Nielsens bidrag blir bättre ju fler gånger jag hör den. Hon kommer representera oss bra snygg med utstrålning och underbar röst! 

Trevlig är hon också, här med min lillasyster Ellis 2011 Foto: By me

På söndagen var det dags för ridning igen. Denna gång på ett charmtroll vid namn Tiny. Tösen verkligen älskar att rida. Jag är lite små rädd för hästar eller rättaresagt har respekt. Men jag lär mig och det blir bättre och bättre. 

På kvällningen var vi och grattade min pappa som fyllde 65år. 


Lagom skön och händelserik helg :)






Kommentarer
Postat av: Elin J

Fredag kväll var precis de jag behövde. Fylla på med positiv energi och få annat att tänka på 😊

2014-03-11 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0