Skön fredag....



Efter jobbet åkte jag till Friskis skulle köra ett gym pass. För en gångs skull hade mannen möjlighet att hämta tösen. Så jag impulsivt bokade ett jympa pass å för tusan vad roligt pass det var. Grym musik skönt tempo. Ni vet när man tränar och bara vill le stort och känner sig "happy" i hela kroppen, precis vad jag behövde :) 

Sen på kvällen var vi bjudna på mat hos bror och sambo. Entrecote jätte gott!!! 
Så skönt att slippa laga mat, lyx!!!


Väl hemma var soffan full av ungdomar 20+ där dom mös med chips, film och rosé. Jag tog ett glas med Thailands resenären Lisa som for i natt. 

<3



Kommentarer
Postat av: Elin j

Bra kämpat 👍

2014-03-01 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0