Svettigt, tufft och förbaskat roligt!!!


Förra onsdagen bokade jag ett Indoor walking pass intervall. Jag tänkte bära eller brista. Det var det enda passet som passade i tid och jag bokade 45min innan och stressade i väg. I dag återvände jag till samma pass. Det var så galet tufft och roligt. Det är en man som håller i passet han kör hårda intervaller på 4,3,2,1 min sen 2,3,1,1,3,2min med 1min återhämtning emellan. Hård belastning så att även armarna får sitt i stavimtervallen. Rumpa och lår får veta att dom lever. Så roligt och svettigt och kommer göra susen för löpningen. IW passen är grymt jobbiga värre än spinning på sitt vis. Dom är pulshöjande och byggande det gillar jag ;-) 


Gjorde mig en efterträning shake när jag kom hem på mild lätt youghurt, kvarg, jordgubbar och apelsin. Fräscht och gott!!! Åt även en tallrik paulins super gröt är så såld på den just nu. Grymt god!!! 



Fick en halv regnbågs lax i dag av bror dagsfärsk. Fy hel.... vad gott. Jag älskar regnbåge MUMS


Min kärlek ❤️

Stora tjejen har en kompis i huset brevid som flyttade in för ett år sen. Dom är så söta ringer på hos varann och ska leka. I dag premiär lekte dom i lekstugan som stått igenbommad över vintern. 

Nä nu ska jag sussa god natt!!!



Kommentarer
Postat av: elin j

Bra jobbat 👍

2014-03-14 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0