Där fick jag...

Jaha ja vad trodde jag då???
Att jag skulle kunna springa på stan från 11-17 i fem-sex timmar ostraffat...
Men så gott som alla julklappar är nu inköpta skönt!

Händerna blir bara värre å värre känns som eld i dom!
Hoppas verkligen detta försvinner med förlossningen annars blir jag galen.
Som det är nu skulle jag inte kunna hålla min lilla bäbis.

I dag skjutsade jag Sebban till BB han skulle hälsa på sin lillebror.
(Som mamma fått)
Där mötte jag en helsnorkig kvinna som jobbade...
Det är inte besöks tid nu!!!
Näe jag vet ska bara lämna Malins son.
Ja jag vet att det är hennes son, men hon ammar nu ni får vänta.
Ja ja jag ska åka men Sebstian kan ju sitta å vänta då!
Näe... han kan gå in!
Jävla sur kärring!!!
Vad kul det känns om det är en hoper surkärringar där uppe.... :-)

Hon trodde säkert inte att jag snart kommer för alla som ser mig
Kan inte tro att jag ska ha om ca 3 veckor.
På affärer eller vart jag än möter folk så frågar dom i vilken månad är du då?
Jag ska ha om tre veckor!!! Vaaaaaaaa det kan man inte tro....

Hahahaha dom skulle bara veta att jag totalt gått upp 20kg
dock är många kilon nu vätska men ändå!!! HAHAHAHAHA

Nu ska jag lägga mig i ryggläge i soffan å min käre man
ska få smörja å massera mina elefantfossingar!!!

Ha en trevlig fredagskväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0