Den stora dagen - dagen tre

Alltså alla som varit gravida och fött barn vet hur hormonerna kan spela spratt men en!!!

Den stora dagen när man ska få åka hem som ska kännas underbar.
Kan helt plötsligt kännas både bra och dålig!!! Hormonerna svänger som värsta berg å
dalbanan.

Jag grät hela vägen från BB och hem eller rättare sagt stor bölade.
Mina ben värkte nu på tredje dagen ännu värre, dom var så svullna så det går inte att
föreställa sig. Det stack överallt i kroppen pgav vätskan.
Vad F-N alla har ju sagt att det ska gå över.

Tredje dagen rinner också mjöklen till brösten är stora som fotbollar med både
mjölk och vätska. Inte nog med mjölken då!!!

Ja lilla ;-) musen är ju inte lite tilltuffsad så toalettbesök är ju ett bestyr.....

Träningvärk i hela kroppen och tung som en elefant!!!

När jag kom hem hade min älskling städat och gjort så fint!
Han hade också tänt marchaller jätte gulligt! Jaha då tilltog gråten av att jag fick
dåligt samvete.... Oj oj oj så man är!

Väl hemma i soffan satte jag mig med Clara och snoozade på henne
och lugnet infann sig!

Men trots alla hormoner och allt stickande i kroppen så har dessa dagar varit underbara
vilken resa att få föda normalt! Det är fortfarande det coolaste jag gjort!!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0