Det som bara inte får hända har hänt!

I natt vaknar jag i soffan.....
(ligger ofta där numer pgav av att jag har svårt att sova) 

Vår snart 20 -åringa tjej står gråtandes där, jag fattar först inte 
om jag drömmer, eller?

Näe.... hon står där med blod och mascara i ansiktet.
Hon säger: -Jag har blivit misshandlad!
Massor av tankar far genom mitt huvud.
Polisen har skjutsat hem henne.

Hon har åkte på rejäl misshandel av en ett år äldre tjej.
Det värsta av allt det var fler människor i närheten men
vågade inte ingripa.

Hon blev skallad flera gånger, dunkad i backen och
även hoppad på huvudet!
Det kunde ha gått ännu värre än det gjorde...

Våldet blir bara av grymmare å grymmare karaktär.
När jag var i den åldern så på sin höjd drog tjejerna
varann i håret och bets lite....

Nu ska jag vara ännu mer orolig varje gång hon ska ut....

Ordspråket:
Små barn små problem, stora barn stora problem!!!
Så sant!
Små barn liten oro, stora barn stor oro!

Min gumma sover nu, jag får ha extra koll på henne i dag.
Hon fick rejäla smällar mot sitt huvud.

Jag älskar dig gumman!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0