Falskt alarm tydligen!!!



Väntar, väntar, väntar,väntar, väntar,väntar....
Natten till fredagen kände jag att något höll på att hända.
Sammandragningarna ökade, det tryck mer neråt.
Pappa Henrik klappa på magen på natten och konstaterade
att den sjunkit betydligt!

På morgonen när jag skulle kliva upp och gå på toaletten.
Så kom en klarröd blödning! Den ansågs att vara lite väl
röd för att vara slempropp, så vi fick åka in.
Kom in kl.10.30 (19/12)

Fick lämna urinprov, ta blodtryck, gynundersökning, remsor, UL osv...
Bäbis mådde bara bra! Likaså mina prover.
Jag hade öppnat mig 1cm och huvudet hade fixerat sig under natten,
som jag trodde.
Jag fick vara kvar under observation, blödningen avtog.
Vilket var bra! Dom var osäkra på varför jag blödde. Men troligtvis
var det en teckningsblödning och det betyder att förlossningen
börjat men att det kunde ta tid.

Så jag fick åka hem, redan på hemvägen värkte det i ryggen.
Så jag sa till Henrik att vi är nog tillbaks före tolv inatt!

Tjiiiiiiiii!!!!! Fick jag här sitter jag nu å klockan är ett....
S.U.C.K jag är jätte less på detta nu faktiskt!
Mina fötter är ännu värre, att ens kunde bli det!
Dom på förlossningen sa att det var bland det värsta dom sett.
Har du verkligen gått med dessa ben i närmare två månader???
Knappt att dom trodde mig!!! *hahahahah*

Jaja vi får se om jag skriver nåt i morgon eller om vi är på G
Just nu känns det segt värre!
Det känns som om jag aldrig kommer att få bäbis!
Det känns som om h*n boat fast sig där inne!

Henrik är jätte gullig med mig trots att mitt humör nu svänger.
Ena stunden fräser och nästa gråter! Det känns som om jag liksom
tappar suget av att vänta! Jag hade ju fått för mig att jag skulle
ha fått för länge sen, så det känns nästan som om jag gått över *ler*

Jaja ut ska ju bäbis förr ellere senare!!!

Natti natt!!!

Jatack Mikaela!
Jag vill gärna ha hjälp med en bloggdesign!
Gå gärna in på hennes snygga, trevliga blogg och kika.
Hon ligger som länk ungmamma!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

grattis! såg att du fått en liten tjej! gick allting bra? kännde faktiskt på mig att ni skulle få en tjej! GRATTIS ännu en gång! :)

2008-12-23 @ 21:05:15
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0