Fy f-n vilken natt jag haft!!!

U.S.C.H
Har haft så ont i natt... det sticker och bränner
i händer och ben.
Gör ont på höger sida tror bäbis trycker mot nåt.
Det kliar på hela kroppen... går just nu bara runt i trosor.
Klarar inte av att ha nåt mot huden.
Tuttarna är sprängfärdiga... hahaahaha kunde aldrig
ana att jag skulle tycka dom var stora...
å värre kommer det ju att bli!

Näe nu tror jag att jag vill att bäbis kommer, jag har njutit
av graviditeten. Men just nu känns det som om jag inte njuter!
Tårarna har faktiskt sprutat i natt jag kan inte med ord förklara
vilken smärta det är med karpal tunnel syndrom.
Inte ens min värsta fiende skulle vara värd detta....

Jag har redan ångest över att det ska bli en ny kväll å
att det ska vara dax att sussa igen....

Men snart så är det över!!!

Å då håller jag dig h*n i min famn och snoozar på dig.
Vår älskade bäbis!!!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0