Fy faaannnn vad ont det gör nu...



Alltså jag brukar vara smärttålig men detta tar kål på mig rent ut sagt!!!
Det sticker och värker i händer och fötter, det är som ett virus som sprider sig
i hela kroppen....

Vi var på Hjalmars revy i Örebro i fredags så svällde jag ännu mer och allt
blev värre.... satt på bussen, satt under middagen, satt under revyn fyyyyy
så jag såg ut på kvällen när jag kom hem!!! Det var jätte trevligt att komma
ut lite....

Sen har det under helgen inte velat gett med sig riktigt!!!

Syrran tror att jag kommer få nästa vecka... ja vi får se vad som händer!

Vad trött jag är sover inget på nätterna. Jag ligger i soffan framför tvn
vaknar hela tiden av att det bränner och värker i händerna,
har en isklamp till hands som jag lägger händerna på...
känns skönt för stunden!!!

Hur ska jag orka en förlossning om jag inte får sova innan?

U.R.K om några månader så kan man väl skratta åt detta!!!
Ha.ha.ha.ha.ha!!!

Men det är sköööönttt å gnälla av sig lite juuuuuuuu!!!!!
Föööörrr det gööööörrr juuuuu oooooonnnntttt!!!!

Ja nedräkningen har ju börjat 22 dagar kvar till BF så h*n
kan ju komma när som helst nu....

JAG LÄNGTAR!!!





Kommentarer
Postat av: Peter

stackare! den där bilden på fötterna var inge vidare huuga!

2008-12-01 @ 17:56:27
Postat av: naddie.

oj! din stackare, det ser inget skönt ut alls!

2008-12-09 @ 23:24:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

alltså dina fötter ser ut som att dom skulle sitta på en 200 kilos kvinna! HAHA! :D

2008-12-11 @ 00:56:36
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Erika

haha...!!! jag vet exakt hur de känns. De va inte längesen jag va där. Jag vill inte skrämma upp dej men värst va de dagarna EFTER förlossningen.(Du kanske har sett i bilddagboken). Men sen försvann svullnaden. Är du nå svullen i ansiktet då? De va jag som faaaan. kram

2008-12-14 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0